Πιστεύω, Κύριε, και ομολογώ ότι συ ει αληθώς ο Χριστός, ο Υιός του Θεού του ζώντος, ο ελθών εις τον κόσμον αμαρτωλούς σώσαι, ων πρώτος ειμί εγώ. αλλ' ως ο Ληστής ομολογώ σοι. Μνήσθητι μου Κύριε, εν τη βασιλεία σου.

Η Αποστολική διαδοχή των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών (ντοκουμέντα)

Η Αποστολική διαδοχή των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών (ντοκουμέντα)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ ΡΩΣΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΩΝ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΑΣΤΙΑΝΩΝ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ( ΠΑΤΡΙΟΥ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟΥ )

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ.




Όταν λέω:''κανείς δε μ'αγαπά''
Ο θεός μου λέει:,,Σ'αγαπώ''
(Ιωάννης γ,16).
Όταν λέω:''Αισθάνομαι μόνη.''
Ο θεός μου λέει:,,Δεν θέλω σε αφήσει,ουδέ σε εγκαταλείψει''
{εβραίους ιγ,5).
Όταν λέω:''Φοβάμαι.''
Ο θεός μου λέει:,,Μη φοβού''
(Ιωάννης ις 33).
Όταν λέω:''Έχω πολλές φροντίδες.''
Ο θεός μου λέει:,,
Πάσα την μέριμνα σας ρίψατε επάνω του''(Α Πέτρου ε,7).
Όταν λέω:''Κανένας δέν με συγχωρεί.''
Ο θεός μου λέει:,,Σε συγχωρώ''
(Α. Ιωαννου α, 9).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις