Πιστεύω, Κύριε, και ομολογώ ότι συ ει αληθώς ο Χριστός, ο Υιός του Θεού του ζώντος, ο ελθών εις τον κόσμον αμαρτωλούς σώσαι, ων πρώτος ειμί εγώ. αλλ' ως ο Ληστής ομολογώ σοι. Μνήσθητι μου Κύριε, εν τη βασιλεία σου.

Η Αποστολική διαδοχή των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών (ντοκουμέντα)

Η Αποστολική διαδοχή των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών (ντοκουμέντα)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ ΡΩΣΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΩΝ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΑΣΤΙΑΝΩΝ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ( ΠΑΤΡΙΟΥ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟΥ )

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Προσευχή στην Παναγία μας


Δεν Σου ζητώ Παναγιά μου,
να σηκώσεις κανένα βάρος
από τους ώμους μου ...

Σου ζητώ μονάχα να με στηρίξεις
και να με κρατήσεις γερά
να μην λυγίσω,
υπό το όποιο βάρος αποφασίσει
ο Υιός Σου να εναποθέσει
στους ώμους μου ...

και να με αφήσεις να Σε κρατώ
απ΄ Τον Άγιο Χιτώνα Σου ,
για να παραμείνω κοντά Σου,
υπό την Άγια Σκέπη Σου,
σε όλη την πορεία της ζωής μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις