Πιστεύω, Κύριε, και ομολογώ ότι συ ει αληθώς ο Χριστός, ο Υιός του Θεού του ζώντος, ο ελθών εις τον κόσμον αμαρτωλούς σώσαι, ων πρώτος ειμί εγώ. αλλ' ως ο Ληστής ομολογώ σοι. Μνήσθητι μου Κύριε, εν τη βασιλεία σου.

Η Αποστολική διαδοχή των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών (ντοκουμέντα)

Η Αποστολική διαδοχή των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών (ντοκουμέντα)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ ΡΩΣΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΩΝ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΑΣΤΙΑΝΩΝ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ( ΠΑΤΡΙΟΥ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟΥ )

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Μικρές προσευχές του Αγ. Ιωάννη Χρυσοστόμου.


1 Κύριε, μη στερήσης με των επουρανίων σου κ αιωνίων αγαθών. 

2 Κύριε, λύτρωσαί με των αιωνίων κολάσεων. 

3 Κύριε, είτε λόγω είτε έργω είτε κατά νουν κ διάνοιαν ήμαρτον, συγχώρησόν μοι. 

4 Κύριε, λύτρωσαί με από πάσης αναγκης κ αγνοίας κ λήθης κ ραθυμίας κ της λιθώδους αναισθησίας. 

5 Κύριε, λύτρωσαί με από παντός πειρασμού κ εγκαταλείψεως. 

6 Κύριε, φώτισον την καρδίαν μου, ην εσκότισεν η πονηρά επιθυμία. 

7 Κύριε, εγώ μεν ως άνθρωπος αμαρτάνω , συ δε ως Θεός ελέησόν με. 

8 Κύριε, ίδε την ασθενεία της ψυχής μου κ πέμψον την... 
... χάριν σου εις βοήθειάν μου, ίνα εν εμοί δοξασθή το όνομά σου το άγιον. 

9 Κύριε Ιησού Χριστέ, έγγραψον το όνομά του δούλου σου εν βίβλω ζωής, χαριζόμενός μοι κ τέλος αγαθόν. 

10 Κύριε ο Θεός μου, ουκ εποίησα ουδέν αγαθόν' αλλ' αρξαίμην ποτέ τη ευσπλαγχία σου. 

11 Κύριε, βρέξον εις την καρδίαν μου την δρόσον της χάριτός σου. 

12 Κύριε ο Θεός του ουρανού κ της γης, μνήσθητί μου του αμαρτωλού, του αισχρού, του πονηρού κ βεβήλου κατά το μέγα έλεός σου, όταν έλθης εν τη βασιλεία σου. 

13 Κύριε, εν μετανοία με παράλαβε κ μη εγκαταλίπης με. 

14 Κύριε, μη εισενέγκης με εις πειρασμόν. 

15 Κύριε, δος μοι έννοιαν αγαθήν. 

16 Κυριε, δος μοι δάκρυον κ μνήμην θανάτου κ κατάνυξιν. 

17 Κύριε, δος μοι των λογισμών μου εξαγόρευσιν. 

18 Κύριε, δος μοι ταπείνωσιν , εκκοπήν θελήματος κ υπακοήν. 

19 Κύριε, δος μοι υπομονήν, μακροθυμίαν κ πραότητα. 

20 Κύριε, εμφύτευσον εν εμοί την ρίζαν των αγαθών, τον φόβον σου. 

21 Κύριε, αξίωσόν με αγαπάν σε εξ όλης της ψυχής μου κ της διανοίας μου κ της καρδίας, κ τηρείν εν πάστι το θέλημά σου. 

22 Κύριε, σκέπασόν με από τε ανθρώπων πονηρών κ δαιμόνων κ παθών κ από παντός μη προσήκοντος πράγματος 

23 Κύριε, ως κελεύεις, Κύριε, ως γινώσκεις, Κύριε, ως βούλει γενηθήτω το θέλημά σου εν εμοί 

24 Κύριε, το σον θέλημα γενέσθω κ μη το εμόν, πρεσβείαις κ ικεσίαις της Παναγίας Θεοτόκου κ πάντων των Αγίων σου' ότι ευλογητός ει εις τους αιώνας. Αμήν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις