Πιστεύω, Κύριε, και ομολογώ ότι συ ει αληθώς ο Χριστός, ο Υιός του Θεού του ζώντος, ο ελθών εις τον κόσμον αμαρτωλούς σώσαι, ων πρώτος ειμί εγώ. αλλ' ως ο Ληστής ομολογώ σοι. Μνήσθητι μου Κύριε, εν τη βασιλεία σου.

Η Αποστολική διαδοχή των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών (ντοκουμέντα)

Η Αποστολική διαδοχή των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών (ντοκουμέντα)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ ΡΩΣΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΩΝ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΑΣΤΙΑΝΩΝ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ( ΠΑΤΡΙΟΥ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟΥ )

Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Δέξου Χριστέ την ταπεινή αυτή την προσευχή μου.


Σήμερα θέλω σιωπηλά
Χριστέ μου να μιλήσω ,
και με τα χείλη της ψυχής
Εσένα να υμνήσω.

Τον Πλάστη και Δημιουργό
και ποιητή των όλων
και της ζωής μου οδηγό
και των ανθρώπων όλων .
,
Θέλω να πω ευχαριστώ
μέσ΄ από την καρδιά μου ,
γιατί σε Σε όλα τα χρωστώ
Θεέ και Βασιλιά μου.

Γι΄ αυτό τα λόγια της καρδιάς
απ΄ όλους κι΄ από μένα
τα χείλη ψάλλουν σιωπηλά
Δοξολογία για Σένα .

Δέξου Χριστέ την ταπεινή
αυτή την προσευχή μου
που βγαίνει μές΄ απ΄ την ψυχή
για Σε Τον Λυτρωτή μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις