Πιστεύω, Κύριε, και ομολογώ ότι συ ει αληθώς ο Χριστός, ο Υιός του Θεού του ζώντος, ο ελθών εις τον κόσμον αμαρτωλούς σώσαι, ων πρώτος ειμί εγώ. αλλ' ως ο Ληστής ομολογώ σοι. Μνήσθητι μου Κύριε, εν τη βασιλεία σου.

Η Αποστολική διαδοχή των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών (ντοκουμέντα)

Η Αποστολική διαδοχή των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών (ντοκουμέντα)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ ΡΩΣΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΩΝ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΑΣΤΙΑΝΩΝ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ( ΠΑΤΡΙΟΥ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟΥ )

Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

Κύριέ μου.


Κύριέ μου,

Δῶσε μου καθαρή προσευχή,

ἀπαλλαγμένη ἀπό κάθε πειρασμό τοῦ κόσμου,

ὥστε ἡ καρδιά μου μόνο Ἐσένα νά σκέπτεται

καί νά Σέ ὑμνῶ ἄξια ἐσωτερικά.

Ὕψωσε τό νοῦ τῆς ψυχῆς μου σέ Σένα

ὥστε νά δεχθῶ τή δρόσο τοῦ Πνεύματός Σου.

Κατέστησέ με, τήν ὥρα τῆς προσευχῆς μου

συνόμιλο τῶν ἁγίων ἀγγέλων Σου

καί μύστη τῶν θείων μυστηρίων Σου,

ὥστε λαμπρότατα νά ζῶ τό θεῖο Φῶς Σου.

Δυνάμωσε ὅλη τήν ψυχή μου,

νά εἶναι ἄσειστος πύργος

ἀπό τίς ἐπιθέσεις τῶν δαιμόνων

καί τή ραθυμία τοῦ νοῦ μου,

ὥστε νά εὐφραίνεται ἡ καρδιά μου

ἀπό τή θεία προστασία Σου.

Δίδαξέ με νά ἔχω ζῆλο θεῖο,

ἦθος ταπεινό καί βίο ἔνθεο,

θερμότατα νά Σέ τιμῶ ἀξίως

μέ ἁπλότητα καρδίας

καί καθαρό λογισμό.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις