Πιστεύω, Κύριε, και ομολογώ ότι συ ει αληθώς ο Χριστός, ο Υιός του Θεού του ζώντος, ο ελθών εις τον κόσμον αμαρτωλούς σώσαι, ων πρώτος ειμί εγώ. αλλ' ως ο Ληστής ομολογώ σοι. Μνήσθητι μου Κύριε, εν τη βασιλεία σου.

Η Αποστολική διαδοχή των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών (ντοκουμέντα)

Η Αποστολική διαδοχή των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών (ντοκουμέντα)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ ΡΩΣΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΩΝ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΑΣΤΙΑΝΩΝ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ( ΠΑΤΡΙΟΥ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟΥ )

Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Κύριε Ιησού Χριστέ.

Κύριε Ιησού Χριστέ, , στην Ιερή Σου Καρδιά εμπιστεύομαι αυτή την παράκληση. Ρίξε μου μόνο μια ματιά, και ύστερα κάνε ό,τι Σε εμπνέει η Καρδιά Σου, Η Ιερή Σου Καρδιά ας αποφασίσει, στηρίζομαι σ' Αυτήν, την εμπιστεύομαι, αφήνομαι στο Έλεός Της. Κύριε Ιησού Χριστέ, δεν θα με εγκαταλείψεις, Ιερή Καρδιά του Ιησού Χριστού, έχω εμπιστοσύνη σε Σένα. Ιερή Καρδιά του Ιησού Χριστού, πιστεύω στην αγάπη Σου για μένα. Ιερή Καρδιά του Ιησού Χριστού, Ας έρθει η Βασιλεία Σου. Ιερή Καρδιά του Ιησού Χριστού, έχω ζητήσει πολλές χάρες, αλλά θερμά παρακαλώ γι' αυτήν εδώ. Πάρε την και βάλε την στην Ιερή Σου Καρδιά. Όταν ο Αιώνιος Πατέρας τη δει σκεπασμένη με το Πολύτιμο Αίμα Σου, δεν θα είναι πια δική μου προσευχή αλλά δική Σου. Ιησού Χριστέ, Ιερή Καρδιά του Ιησού Χριστού, στηρίζω τις ελπίδες μου σε Σένα. Μην αφήσεις ποτέ να ντροπιαστώ. Aμήν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις